tiistai 19. kesäkuuta 2012

Black And Gold

Tänään on ollu ihan hirveen väsyttävä keli, ja nytki meinaan nukahtaa tähän koneen ääreen. Käytiin perheen kesken syömässä pitkästä aikaa ravintolassa ja oli kyl tosi hyvää ruokaa. En vaan millään jaksanu syödä sitä kaikkee, joten pyysin mun loput lohkoperunat mukaan(tässä vaiheessa kaikki muut mun perheestä vaan nauro, ku pyysin noi mukaan :) Hyvää ruokaa ei saa heittää pois!
    Huomenna mun pitäis mennä mun pappan työpaikalle tulostamaan mun Demi-kalenterin taka-ja etukansi. Suunnittelin siis koneella sellaset ihan sairaan hienot(NOT) kannet, jotka sit kiinnitän mun kalenteriin. Mitään ihmeellisiä juhannussuunnitelmia ei oo. Ehkä jotain mökkeilyä ja rannalla oleskelua. Mut koetan päivitellä ennen juhannusta! DSC_6855uytrt DSC_6927hytyy DSC_6870uyjt 
DSC_6897juyyrftuj DSC_6907tydr6y
DSC_6893utuujjg
paita/Monki, farkut/Cubus, laukku/H&M, rannekoru/H&M, kengät/Din
DSC_6924yujt   DSC_69357ur67u
Nyt mä lähen syömään tätä naminami jätskiä ja kattomaan nauhoituksia!

♥Linda

15 kommenttia:

  1. mä rakastan sun asuja! näytät aina niin hyvältä :)
    ja sun blogi on muutenki aivan mahtava! :)

    VastaaPoista
  2. Sulla on ihana blogi, kuvat on tosi hienoja:)

    http://borntolovefashionn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. rakastuin banneriin:)käy ihmeessä kattoon munkin, ja jos tykkäät saa liittyy lukijaks ja kommata:

    lifewithhappines.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Oot upee & sairaanihania kuvia, liityn kyl lukijaks! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ja mahtavaa saada uus lukija lisää! :DD

      Poista
  5. kiva blogi!!! :)ihana banneri ja olet nättimys :)

    lempilapaset.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Kivan olonen blogi! :) Tykkään bannerista ja sun vaatetyylistä.

    http://annskuslife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  7. Ihana blogi! Ja oot älyttömän kaunis:D jään seurailemaa:)

    againstsystems.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Täydellinen asu!! :) Oot tosi kaunis :)

    http://withme-iina.blogspot.fi/

    VastaaPoista