sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

My Answers To You

tumblr_lmici8b7uZ1qzf595o1_500_large-horzjkMitä sellaista haluaisit oppia, mitä et vielä osaa?  Oon aina halunnu oppia kaikkia notkeita asentoja kuten spagaatin. Muutenkin haluisin rohkeemmin uskaltaa jotain voltteja ja sen sellasia. :)
Mitä pelkäät/inhoat yli kaiken?   Mä pelkään hirveesti hämähäkkejä varsinkin jos ne tulee mun iholle. Sit mä oikeesti alan melkeen parkumaan! Mä pelkään myös yksin kävelemistä pimeässä ja muutenkin pelkään olla yksin, koska mulla on välillä piiiikkasen liian vilkas mielikuvitus. Ja sit kaikkii pervoja, raiskaajia, kuolemaa jne.
Paljonko rahaa tuhlaat kuukaudessa?  Vähän riippuu siitä, että onko mulla rahaa, koska mä en nimittäin saa kuukausirahaa. Mut varmaan max.50e. Ja keskimääräsesti sellaset 10-25e. Oon yleensä aika pihi joten ostelu jää yleensä kaiken kivan jutun haaveilemiseksi.
 Mikä on sun toiveammatti? Tällä hetkellä mä haluisin lakimieheksi tai johonki sellaseen ammattiin missä voi edetä urallaan aina ylempiarvoseks. Oishan se ihan unelma työskennellä muodin parissa, mut yritän pysyy realistisena.(Niinku mun kauan haaveilema laulajanuranikin on hyyyvin kaukana realistisuudesta)
Missä näät itsesi 10 vuoden päästä?  Toivottavasti mulla ois jo ura hyvällä mallilla, ihana ja rakastava aviomies ja ainakin ensimmäinen lapsi, koska haluisin saada lapsia ennen ku täytän 30. Ja joku ihana omakotitalo ois perfect tähän listan loppuun.
 Mainitse muutama hyvä ja huono puoli, kesässä?  Hyviä löytyy paljon kuten lämpö, itse lomailu ja tykkään myös kesätöistä, koko päivän rannalla oleskelu, ruskettuminen, paljon aikaa jne. Ja huonoja puolia on ehdottomasti ötökät! Ja sit kesän lyhyys täällä Suomessa ja liika kuumuus ei oo kivaa mun mielestä, varsinkaan meijän uunitalossa, jossa ei oo koskaan viileetä!
tumblr_ljoeu6Buf81qa4hopo1_500_large-horzjhjKauanko oot pitänyt blogia?  Apua, oiskohan tää blogi alotettu joskus viime vuoden syksyllä? En muista tarkkaa aikaa, mut vuotta ei oo vielä ollu pystyssä.
Mitkä on 5 kivointa blogia?  (ei oo missään paremmuustärkeyksessä)  wwwdreamingisbelieving.blogspot.fi, l0ve.blogg.no, thathereason.blogspot.fi, dulcecandy.com ja colorrstripe.blogspot.fi
 Jos saisit valita 5 maata mihin haluiaisit matkustaa mitkä ne olisivat ?  Amerikka, Austraalia, Espanja, Iso-britannia ja Italia.
 Lempiväri ?  Varmaankin ihan perus puhdas valkonen.
Lempiruoka?  Lämmin kanasalaatti♥ Kaikki kanaruuat oikeestaan. Oon kauhja kanafani...
 Minkälainen on mielestäsi Ihanne poikaystävä ?  Mä tiedän et tää ei oo realistinen kuvaus, mut kuisteskin tää on ihanne. PITKÄ!!!, ruuminrakenteeltaan isohko ja lihaksikas, hauska, hyvällä tavalla itsevarma, kohtelias silleen vanhanaikasesti eli esim. avaa oven, hyvännäköisyys ei oo pahitteeksi, hyvä tyylitaju, rakastais mua ylikaiken, mulla pitäis aina olla sen kanssa sellanen turvallinen olo ja  voin olla oma itseni hänen kanssaan. Keksisin vaikka kuinka paljon näitä, mut täs oli nyt ihan tarpeeks.
tumblr_lsijm2L9jr1r0idfro1_500_large-horzkjjMillainen on täydellinen ystävä ?  Täydellinen ystävä on mun mielestä sellanen joka kuuntelee mua, jonka kanssa mulla on aina hauskaa, ei puhu pahaa selän takana, luotettava, iloinen, jos mä onnistun jossain ni se onnittelis mua ja kannustais, eikä olis silleen "no kyl mäki pystyn tohon" ja semmonen aurinkoinen ja oma itsensä!♥
Mitä teet arkipäivisin?  No ensimmäiseks mä pidän huolta siitä etten vaan kuole nälkään! Sit mä oon yleensä kavereitten kanssa, kirjottelen tänne blogiin, katon telkkuu, käyn kuntosalilla...(millonkohan viimeks??) ja millon mitäki. 
 Mitä harrastat ?   Harrastan partiota ja kesän jälkeen alkaa yhdeksäs vuosi ja sit mä käyn kerran viikossa zumbassa ja pari kertaa kuntosalilla. Mä ite tykkään ihan hirveesti kuntosalilla käymisestä, koska siellä mä saan tehdä kaikkea erinlaista. Mä inhoon urheilua missä tehdään vaan samaa, kuten juoksemista.
Auringossa rusketus vaiko itseruskettava(kummasta tykkäät enemmän)?   Auringossa rusketus. En oo koskaan kokeillu mitään muuta, mut mä tykkään ottaa aurinkoa aika usein(muistan aurinkorasvan!).
 Lempijuoma ?  vatten
 Mistä ostat eniten vaatteitasi ?  Mä ostan kaikkialta, jos joku on huomannu mun asuista. Elikkäs en osta mistään tietystä mut siis H&M, gt, Lindex, Kappahl ja mä rakastan Topshopin, Monkin ja Zaran vaatteita, mut Topshoppi on vaan Ruotsissa enkä jaksa koskaan tilata, Monki on Helsingissä ja Zarassa on mun mielestä tosi kalliita vaatteita.
tumblr_limtvx46qn1qdpsx9o1_500_large-horzuyyParhaat ystäväsi ?  Annika, Emmi, Noora♥
Onko sinulla hyvät välit perheenjäseniisi ?  Toosi hyvät. Jokanen on mulle hirmutärkee ja tuun kaikkien kanssa toimeen ja voin olla mun perheen kanssa oma itteni.
Ootko ihastunut?   Tällä hetkellä en. Mä en ihastu hirveen helposti, mutta saatan tsiigailla poikia usein, jota varmaan melkeen kaikki tytöt tekee?? ;)
Jos saisit 2 toivomusta mitä ne olisi?  Kauheen vaikeeta valita, mut varmaankin et saan elää elämäni terveenä ja mun koko perhe myös ja sit et löydän jonkun jonka kanssa viettää mun koko loppuelämäni.
Millasista pojista tykkäät(ulkonäkö)?  Pitkistä, pitää olla vähintään 182cm, koska mä ite oon 179cm. Isoraamisista pojista eli ei mistään tikuista, koska sillon mä en tunne itteäni mukavaks tai turvallíseks. Lihaksikkaista, hyvinpukeutuvista ja ei oo väliä onko vaalee vai tumma. Mul on välil sellasii kausia millon tykkään tummaihosimmista ei mistään pikimustista mut sellasist kaakaonvärisist. (mitä mä oikeen selitän??!) Ja mä katon ensimmäisenä naamasta yleensä silmiä.             
Ootko tyytyväinen itseesi?  Joooo, mut voisin olla vähemmän laiska ja ottaa itteäni niskasta kiinni! :)
Ak6p4BPCQAAajZK_large-horzuytru Entä elämääsi?  Hyvä ainaskin tällä hetkellä! :)
Onko sulla jotain pahoja tapoja?   Ai et onko mulla? En jaksa ees luetella kaikkia, mut siis syön ihan liikaa välillä, napsuttelen myös kaikkii nappeja ja huulirasvan korkkia ja mun äiti meinaa aina saada kauheen raivarin! :) Enkä jaksa melkeen koskaan laittaa kenkiä kunnolla jalkaan, eli littaan ne ja sit mä vietän ihan liikaa aikaa suihkussa, mutta kuumassa suihkussa on vaan niin ihana olla!♥
Kuvaile ittees 5 sanalla? Iso(ei ainoastaan lihava vaan siis oon pitkä ja isoraaminen), meluisa, vahva persoona(niinku mun äiti aina sanoo), hyvä kuuntelemaan? jajajajaja...tää on vaikeeta..!.. kärsimätön. :)
Rusketutko helposti?  Silleen keskinopeudella. Kyllä mä siis rusketun aikas helposti ja hyvä puoli on se et mä en melkeen koskaan pala. Mut mä tarviin kylläkin aika monta auringonottokertaa ennen ku oon itseni mielestä ruskee.
Haluutko lapsii?  Tietty haluun!!♥
Tyttöjä vai poikii?  Yksi molempia ois perfecto!
tumblr_lqbbvqt7u71qbyvbvo1_500_large-horzkjkgj Mikä on koko nimesi?   Linda Ellen Valtonen
Missä haluaisit isona asua?  Täl hetkel haluisin asua tääl Suomessa sitten ku mulla on perhe, mut siin parikymppisenä ois kiva asua jossain Amerikassa tai Espanjassa.
Seurusteletko? En. :)
Oletko matkustellut paljon? Voi kunpa oisinki! Oon ollu vaan Ruotsissa kaks kertaa ja that's it. Meijän perhe ei oo koskaan matkustanu minnekkään ulkomaille.
Miten löysit sun pukeutumis yms tyylin?   No en oo oikeestaan löytäny sitä vaan se on kehittyny koko ajan ja täs vuoden sisällä se on muuttunu toooosi usein. En usko et koskaan löydän sitä just yhtä tyyliä, vaan et se muuttuu ja tulee muuttumaan useeseen otteeseen. :)
Onko sun hiukset oikeesti ton väriset?  No siis joo. Mul on aina ollu vaaleet hiukset eli blondit luonnostaan, mut vähitellen ne on alkanu vanhetessa tummenemaan ja joudun siis aina välillä vaalentemaan mun tyveä ja sit aina joskus värjään koko tukan vaaleemmaks.
tumblr_m2kxvaR4Ll1qixiwxo1_400_large-horzuty  3 asiaa mistä tykkäät omassa ulkonäössä?  No se et oon pitkä(jos se lasketaan?), hiukset alkaa olemaan kohta tosi kivat, joten ne ja sit varmaan huulet.
Mitä pelkäät?  No niitä hämähäkkejä ja kaikkii pervoja raiskaajia, kuolemaa, pimeyttä, kastematoja ja kaikkee muuta kamalaa. Pelkään aika monia asioita. :)
Onko sulla enemmän kavereita vai pari hyvää ystävää?   Pari hyvää ystävää :)
Ootko aamuvirkku vai iltakukkuja?   Ehdottomasti iltakukkuja, vaikken kylläkään jaksa iltasin valvoa kello yhtä kauemmin, mut en millään jaksa aamusin herätä koskaan ja oon aaaina väsyny. Mut en mä mihinkään yhteen oo koskaan nukkunu, joten oon semmonen väli-ihminen. :D
Mikä on inhottavin asia minkä tiedät?   Niitä on kyl aika paljon, mut...apua en osaa sanoo! Yks inhottavimmista on varmaan murhaaminen ja varsinkin lasten murhaaminen :(( ja sit päin naamaa valehtelu on ihan jostakin!
Kamalin painajaisesi?   Joku semmonen misä yrittää juosta pakoon ja sit ei millään pääse liikkeelle ja sit se ku tippuu tai kompastuu, koska sillon mä oikeesti itekkin hytkähdän ihan ku nilkat pettäis. Varsinki ku on silleen puoliks unessa, ni sit sen tuntee!
Jos saisit 100e nyt, mitä tekisit sillä?   Mä varmaankin laittaisin sen säästöön, jotta pääsisin sit ei ens kesänä vaan sitä seuraavana kesänä kielimatkalle. :)
america-american-dream-face-fashion-Favim-horz Huom! Laitoin tähän samaan postaukseen haasteen, jonka sain Veralta.

1. Mikä on suurin toiveesi ?  Kauheen vaikeeta sanoo, mut varmaan se et mä saisin ihanan ja terveen perheen ja paljon lapsenlapsia. Mä tiiän et vanhempanakin mä arvostan tätä toivetta! :)
2. Seurusteletko? 
En. :))
3. Lempi vaatekauppasi? 
Zara
4. Jos ihailet jotain julkkista, niin ketä?  
Blake Livelyä
5. Kuinka monta lasta haluat tulevaisuudessa?  
2, yks poika ja yks tyttö
6. Lempi meikkimerkkisi?  
Hmmm...En hirveesti ostele mitään yhtä tiettyä, mut sanonpahan nyt vaikka Max Factor!
7. Minkä kameran omistat? 
Nikon D3100
8. Lempi vuodenaika? 
Keeesääää!!♥
9. Unelmamatkakohde? 
Nyki tai Miami.
10. Mikä olisi kamalinta mitä sinulle voisi sattua? 
Et mä menettäisin mulle jokun tosi tärkeen henkilön. :((
11. Kuinka kauan olet kirjoittanut blogia?  
Alle vuoden, mut en muista tarkkaa aikaa.


Ja oon tosi laiska tällä hetkellä tän kauheen kirjottamisen jälkeen, joten en jaksa haastaa ketään! Sorgee! ://)


















                         

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti