torstai 23. tammikuuta 2014

SOMETIMES ALL YOU NEED IS JUST A LITTLE BREAK

Voi mistäs sitä oikeen alottais. Niin kuin olette varmaan suurin osa huomannut, on tässä tullut pidettyä pientä taukoa joulun jälkeen. Jossain määrissä tää tapahtu ihan vahingossa, mutta toisaalta tää on ollu vaan hyväksi, enkä oo tuntenu mitään syyllisyyttä postaamattomuudestani?, joten asenne on kai kohdillaan. Sillä mä haluun että tää on mukavaa ja sellasta, että voin omaksi ilokseni tänne tulla kirjottelemaan enkä pakosta. Tuntuu että tän tyylistä tekstiä on näkyny tosi monessa blogissa, mutta tää on tosi kiireistä aikaa elämässä, joten se on ihan ymmärrettävää. Osa kestää, mutta eivät kaikki, ja se on ihan ok.
     Vajaassa kuukaudessa on ehtinyt tapahtua vaikka mitä ja alotan nyt tälläsista ulkosista muutoksista. Ne jotka seuraa mua instassa, ovat jo huomanneet, että mun hiusten väri on lähtenyt vähän tummempaan suuntaan. Platinablondit on unohdettu ja nyt pysytään tässä enemmän mun oikeen tukan värissä eli tälläsessä maantienvärisessä. Jossain vaiheessa pitää vielä vahventaa tätä väriä, koska ei se ekalla yleensä tartukkaan ihan kunnolla. Tuhkanblondi on se päämäärä.
    Jos joku haluu nähdä musta vähän enemmän elon merkkejä niin päivittelen tosi usein instassa elikkäs----> lindaelleen Lähipäivinä on tulossa bloginkin puolelle postausta instakuvista ja muista kännykän aarteista, joten sitä seuraavaksi! Ja en oo hirveesti koskaan mainostanu varmaan mun Tumblrrää?? Elikkäs siellä päivittelen myös useamman kerran päivässä ----> dreamoutloudlinda.
   Paljon pientä höpöteltävää ois, mut tätä tekstiä on nyt jo iiihan liikaa, joten taidan jättää tän tällä kertaa tähän! Kiitos kaikille ihanuuksille jotka on jaksanu mun tekemisiäni täällä seurailla ja toivottavasti edelleen jatkatte, tosiaan insta ja tumblr, niistä mut löytää aktiivisesti. ;)
DSC_0586hjhhk DSC_0176vgfd DSC_0366bvcbcv DSC_0563hgfhf DSC_0447gfhgfh

DSC_0571

♥Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti