lauantai 25. tammikuuta 2014

INSTA&PHONE

Elikkäs tässä ois nyt näitä lupailemiani insta- ja kännykkäkuvia. Uuden kännykän takia oon kuvaillut toosi paljon sillä, koska onhan siinä nyt aikas hyvä kamera(varsinkin vanhaan verrattuna). Ihanaa kun saa kaikki pienetkin hetket tallennettua niiiin helposti! Mä jatkan tästä kokeisiin lukua, koska ensi viikollahan tuo ihana koeviikko taas tulee♥ Ihanaa viikonloppua kaikille, mä ainaskin oon sen tarpeessa. <3 collagehkkhj #ihan ihka ensimmäinen instakuva#Happy New Year!!#näissä keleissä kelpaa kyllä lenkkeillä#uutta tukkaacollage #selfie#sistusjuttuja, haluisitteko että tekisin päivitetyn huonepostauksen?#bussipysäkin lasihan se siinä#all black, oon jäänyt koukkuun mustaancollageiljk #happy mee#kaffittelua ja merkityt leffaa#tätäkin ehtisin tekemään joululomalla#hellooocollagejkjygffd #valokuvauskurssin antimia#ahhhhh, haluun jo päästä käyttämään#ihan parasta#ootd(taas mustaa, yllätys)collagekjhkljk #uutta jakkua#2&3 skatiing with babes#kuvailureissuacollagejlosdfklsdlk#meitsihän se siinä#ihanaa jutella syvällisiä rakkaan ystävän kanssa, rakkaassa työpaikassa nautiskellen♥lisää näitä päiviä kiitos#smilee#päätin piirtää kaverin kuvan siitä ja MG:stä

♥Linda

2 kommenttia: