sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Happy Birthday To Youuuuu!

             Kun mä tän biisin kuulen mulle tulee aina mieleen meijän nelikko♥ I love you guys<3
Giffi Annikan blogista, ja sinne pääset painamalla tästä!
    Hirrrween paljon onnea kultsi ja paljonpaljon pusuja ja haleja!!♥ Eilinen päivä meni Annikan luona sen synttäreitä vietellen. Ruokaa oli paljon ja seura ihan parasta! Hauskaa oli ja hullukshan noitten seurassa tulee.
    Sieltä mentiin sitten suoraan Annikan kanssa meille ja katottiin Aamunkoin ensimmäinen osa(neljäs kerta jo mulle, heheh). Kuvattiin varmaan joku neljä videota, jotta sitten monen vuoden päästä saadaan nauraa niille!
Huomasin kans että äiti oli ostanu mulle ton Yön talo- sarjan viidennen osan!!!!  Jippiiiii!
    Tänään ois pelkkää kokeisiin lukemista vuorossa, ja kyllähän mä tota kirjaakin jo eilen illalla aloin lukea...En voinut olla lukematta, joten taidanpa jättää tän tekstin tälläseks lyhyeksi ja mennä lukemaan kirjaa vielä lisää! Moikka♥

♥Linda

5 kommenttia:

  1. Tosi hieno banneri! Ja voi vitsi, ku toi suklaakakku näyttää niin hyvältä :)

    http://letscelebrategorgeous.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihanan näköstä tuo kakku! :)

    Tässäpä mun blogi, jos innostaa: www.lifeunderthesurface.blogspot.com

    VastaaPoista