
♥Linda



#ihan ihka ensimmäinen instakuva#Happy New Year!!#näissä keleissä kelpaa kyllä lenkkeillä#uutta tukkaa
#selfie#sistusjuttuja, haluisitteko että tekisin päivitetyn huonepostauksen?#bussipysäkin lasihan se siinä#all black, oon jäänyt koukkuun mustaan
#happy mee#kaffittelua ja merkityt leffaa#tätäkin ehtisin tekemään joululomalla#hellooo
#valokuvauskurssin antimia#ahhhhh, haluun jo päästä käyttämään#ihan parasta#ootd(taas mustaa, yllätys)
#uutta jakkua#2&3 skatiing with babes#kuvailureissua
#meitsihän se siinä#ihanaa jutella syvällisiä rakkaan ystävän kanssa, rakkaassa työpaikassa nautiskellen♥lisää näitä päiviä kiitos#smilee#päätin piirtää kaverin kuvan siitä ja MG:stä

ihana, oma läppäri, joka tulee ehdottomasti tarpeeseen♥
kaikennäköisiä kosmetiikkatuotteita+meikkejä, jotka puuttuvat kuvasta♥
kummitädiltä sain lahjaksi Riku niemisen nimikirjoituksen(AKJSHADDJAD♥)+kokkauskirjan, joka puuttuu kuvasta♥
uusi hajuvesi, Escada linjalla mennään♥
ihana uusi yökkäri♥
lahjakortteja+leffalippuja, jotka muistin vasta nyt XD
sekä mun itse itselleni ostama joululahja, Iphone 5s, pure love♥
