torstai 20. helmikuuta 2014

OOTD

Asupäivittelyä taas vähään aikaan. Voin jo heti sanoa, että tosta asusta on tullut yks ehdoton lemppari. Paitaa onneks vaihtelen, mut muu kokonaisuus on päivästä toiseen sama. Siinä varmaankin syy niin vähäsiin asukuviin täällä blogin puolella. Täytyy kyllä vielä erikseen mainita noi Niken lenkkarit, jotka on kyllä ihan unelma♥ Niin mukava kävellä vähän pidempiäkin matkoja ja tuntuu et noi sopii melkeen kaiken kanssa. Huippulöytö alennuksista ja maksoin noista tosiaan vaan 50e! Kyllä kelpaa tallustella. Fotor0217215411 DSC_0312uyugihiol DSC_0289yukhytkguhjkhjb DSC_0298yghuju
♥Linda

maanantai 17. helmikuuta 2014

BROTHER'S PROM

Muutamat kuvat viime viikon torstailta, kun olin hoitamassa kuvauspuolta isoveljen wanhoissa. Niin paljon ihania pukuja. En yhtään ihmettele miksi kaikki (tytöt ehkä enimmäkseen) hehkuttavat tuota päivää, sillä kyllä se niin kivalta näyttää. Ei sitten millään malttaisi odottaa omia. Kuvat ois ehkä pikkasen kivempia, jos ton veljen sais vähän ilosemman näköseks noissa tanssikuvissa, mutta ehkä mää jotenkin tästä selviän! :D
DSC_0125ioppoko DSC_0167rtreys DSC_0202hjgj DSC_0145riofghöfdj DSC_0223uyhkj

♥Linda

tiistai 11. helmikuuta 2014

BECAUSE I'M HAPPY

Tässä sitä kirjotellaan sängyssä maaten ja valmiina nukkumaan, mutta yhtäkkiä tuli sellanen tunne että oli vaan pakko päästä kirjoittamaan tänne ja laittamaan kuvia, joita on kertynyt yllättävän paljon(instagramissa niitä nyt on näkynyt). Tää taitaa oikeestaan olla ainoo hetki kun lähipäivinä ehdin, sillä huomenna olen kotona vasta yhdentoista jälkeen ja torstaina päästään kuvaushommiin, nimittäin ois kyseessä isoveljen wanhat. Saattaa kyllä iskeä se oma halu päästä jo tanssimaan, joten varautukaa jonkunnäköisiin wanhojen kuviin.
     Ois kiva kuulla pitkästä aikaa teijän kommentteja iiiihan mistä vaan, mutta varsinkin postaustoiveista. Välillä tulee sellanen tunne, että näitä mun höpötyksiä ei varmaan lue ketään, mutta en anna sen häiritä vaan jatkan tätä touhua ihan oman haluni takia. Mutta ihanuudet kertokaa vaikka mitä teille kuuluu, iihan mitä vaan! Pus ja öitä♥
DSC_0396gcfgjdgjk DSC_0440hgfhf DSC_0489jkjjk Fotor0211225020 DSC_0582ghgjgj
♥Linda

lauantai 25. tammikuuta 2014

INSTA&PHONE

Elikkäs tässä ois nyt näitä lupailemiani insta- ja kännykkäkuvia. Uuden kännykän takia oon kuvaillut toosi paljon sillä, koska onhan siinä nyt aikas hyvä kamera(varsinkin vanhaan verrattuna). Ihanaa kun saa kaikki pienetkin hetket tallennettua niiiin helposti! Mä jatkan tästä kokeisiin lukua, koska ensi viikollahan tuo ihana koeviikko taas tulee♥ Ihanaa viikonloppua kaikille, mä ainaskin oon sen tarpeessa. <3 collagehkkhj #ihan ihka ensimmäinen instakuva#Happy New Year!!#näissä keleissä kelpaa kyllä lenkkeillä#uutta tukkaacollage #selfie#sistusjuttuja, haluisitteko että tekisin päivitetyn huonepostauksen?#bussipysäkin lasihan se siinä#all black, oon jäänyt koukkuun mustaancollageiljk #happy mee#kaffittelua ja merkityt leffaa#tätäkin ehtisin tekemään joululomalla#hellooocollagejkjygffd #valokuvauskurssin antimia#ahhhhh, haluun jo päästä käyttämään#ihan parasta#ootd(taas mustaa, yllätys)collagekjhkljk #uutta jakkua#2&3 skatiing with babes#kuvailureissuacollagejlosdfklsdlk#meitsihän se siinä#ihanaa jutella syvällisiä rakkaan ystävän kanssa, rakkaassa työpaikassa nautiskellen♥lisää näitä päiviä kiitos#smilee#päätin piirtää kaverin kuvan siitä ja MG:stä

♥Linda

torstai 23. tammikuuta 2014

SOMETIMES ALL YOU NEED IS JUST A LITTLE BREAK

Voi mistäs sitä oikeen alottais. Niin kuin olette varmaan suurin osa huomannut, on tässä tullut pidettyä pientä taukoa joulun jälkeen. Jossain määrissä tää tapahtu ihan vahingossa, mutta toisaalta tää on ollu vaan hyväksi, enkä oo tuntenu mitään syyllisyyttä postaamattomuudestani?, joten asenne on kai kohdillaan. Sillä mä haluun että tää on mukavaa ja sellasta, että voin omaksi ilokseni tänne tulla kirjottelemaan enkä pakosta. Tuntuu että tän tyylistä tekstiä on näkyny tosi monessa blogissa, mutta tää on tosi kiireistä aikaa elämässä, joten se on ihan ymmärrettävää. Osa kestää, mutta eivät kaikki, ja se on ihan ok.
     Vajaassa kuukaudessa on ehtinyt tapahtua vaikka mitä ja alotan nyt tälläsista ulkosista muutoksista. Ne jotka seuraa mua instassa, ovat jo huomanneet, että mun hiusten väri on lähtenyt vähän tummempaan suuntaan. Platinablondit on unohdettu ja nyt pysytään tässä enemmän mun oikeen tukan värissä eli tälläsessä maantienvärisessä. Jossain vaiheessa pitää vielä vahventaa tätä väriä, koska ei se ekalla yleensä tartukkaan ihan kunnolla. Tuhkanblondi on se päämäärä.
    Jos joku haluu nähdä musta vähän enemmän elon merkkejä niin päivittelen tosi usein instassa elikkäs----> lindaelleen Lähipäivinä on tulossa bloginkin puolelle postausta instakuvista ja muista kännykän aarteista, joten sitä seuraavaksi! Ja en oo hirveesti koskaan mainostanu varmaan mun Tumblrrää?? Elikkäs siellä päivittelen myös useamman kerran päivässä ----> dreamoutloudlinda.
   Paljon pientä höpöteltävää ois, mut tätä tekstiä on nyt jo iiihan liikaa, joten taidan jättää tän tällä kertaa tähän! Kiitos kaikille ihanuuksille jotka on jaksanu mun tekemisiäni täällä seurailla ja toivottavasti edelleen jatkatte, tosiaan insta ja tumblr, niistä mut löytää aktiivisesti. ;)
DSC_0586hjhhk DSC_0176vgfd DSC_0366bvcbcv DSC_0563hgfhf DSC_0447gfhgfh

DSC_0571

♥Linda

torstai 2. tammikuuta 2014

VIELÄ VÄHÄN JOULUA♥

Vähän myöhässä taas tätä lahjapostausta kirjoittelen, mutta sainpahan kuiteskin tehtyä. Ihan kaikkia lahjoja en kuvannut ja näitten lahjojen liskäksi sain vielä paljon 1D kamaa, kuten kalenterin, levyn ja kirjan XD, meikkejä, lahjakortti meikinopastukseen ja jotain kosmetiikkatuotteita unohtui kuvasta.
Millasia lahjoja te saitte? :) Ja ihanaa uutta vuotta 2014!♥
DSC_0799kkk ihana, oma läppäri, joka tulee ehdottomasti tarpeeseen♥DSC_0821jhjhj kaikennäköisiä kosmetiikkatuotteita+meikkejä, jotka puuttuvat kuvasta♥DSC_0897hjju kummitädiltä sain lahjaksi Riku niemisen nimikirjoituksen(AKJSHADDJAD♥)+kokkauskirjan, joka puuttuu kuvasta♥DSC_0833kljlkjj uusi hajuvesi, Escada linjalla mennään♥DSC_0855ffg ihana uusi yökkäri♥DSC_0871jkhj lahjakortteja+leffalippuja, jotka muistin vasta nyt XDDSC_0934hjhjsekä mun itse itselleni ostama joululahja, Iphone 5s, pure love♥

PS. Mut löytää nyt myös instagramista---->   lindaelleen

♥Linda

keskiviikko 25. joulukuuta 2013

CHRISTMAS EVE

 Ja niin se jouluaatto tuli ja meni. Onneksi on vielä tämä päivä aikaa nauttia joulusta perheen kanssa ja huomenna alkaakin sitten työrumba. Mun joulu on sujunut tosi mukavasti ja rennosti. On ihana huomata, että on päässyt sen vauhkoomisiän ohitse ja jaksaa oikeesti vaan nauttia ja olla. Nooo onneks talossa on yks eilen ykstoista vee täyttänyt hulivilipoika, joka pitää huolen, että lahjat avataan.
     Tässä postauksessa ei oo mitään kuvia mun joululahjoista ja aloin miettimään, että haluutteko ees mitään sellasta? Päälahjat voin kertoa ja yks niistä oli tämä tietokone jolla tätä postausta tällä hetkellä kirjoittelen. En siis yhtään tiennyt tai osannut odottaa. Hyvin olivat pitäneet salassa! Mutta kertokaa että mitä pakollisia jouluperinteitä teijän jouluun kuuluu ja että haluutteko jonkunnäköisen lahjapostauksen? Mutta ei kai mulla sitten muuta kuin, että ihanaa ja rauhallista joulua♥. DSC_0758jouluuu2 DSC_0723kynttilä3 DSC_0637hgfh DSC_0747ruokaaa DSC_0719kynttilä2 DSC_0698joulu DSC_0519fghfh DSC_0618gfdgd DSC_0528kynttilä

♥Linda